Za poslovne subjekte
Spletna aplikacija Moj SISBIZ
Moj SISBIZ je spletna aplikacija, ki poslovnim subjektom omogoča vpogled v podatke, ki se o njih zbirajo in obdelujejo v sistemu SISBIZ.
Dostop do aplikacije Moj SISBIZ
Za vzpostavitev dostopa do spletne aplikacije Moj SISBIZ je potrebno:
- preko spletne aplikacije registrirati kvalificirano digitalno potrdilo (navodila za registracijo digitalnega potrdila) osebe,
ki je pri poslovnem subjektu pooblaščena za dostop do Moj SISBIZ in posredovati obrazec o prijavljenem kvalificiranem digitalnem potrdilu,
in sicer skladno z navodili, ki jih prejemnik takoj samodejno prejme na svoj elektronski naslov (ki je vpisan v digitalnem potrdilu uporabnika).
- Počakati na avtorizacijo kvalificiranega digitalnega potrdila, ki ga opravi Banka Slovenije po prejemu obrazca o prijavljenem
kvalificiranem digitalnem potrdilu (o avtorizaciji je uporabnik obveščen preko e-pošte).
- Vstopiti v aplikacijo Moj SISBIZ – z gumbom "VSTOP V APLIKACIJO" – in v sklopu menijske postavke "Predračuni" naročiti ustrezen paket dostopa (predračun) ter ga plačati.
Po plačilu predračuna pridobi uporabnik dostop do vseh funkcionalnosti aplikacije Moj SISBIZ.
Spletna aplikacija "Moj SISBIZ" omogoča:
- vpogled v lastne podatke poslovnega subjekta,
- izpis lastnih podatkov v pdf obliki,
- seznanitev z informacijo o vpogledih (kdo, kdaj in s kakšnim namenom je vpogledoval v podatke poslovnega subjekta),
- oddajo pritožbe.
Za uporabo spletne aplikacije Moj SISBIZ se zaračuna nadomestilo v skladu z veljavno Tarifo sistema izmenjave informacij.